Hledáme Back office obchodu!

Pomoz nám držet obchod ve špičkové kondici. Budeš pravou rukou našich obchodníků směrem k dodavatelům i zákazníkům.

Jsme UNIMARCO — firma s 33+ lety historie a stabilní pozicí v Česku i na Slovensku. Zaměřujeme se na prodej a servis kvalitní zemědělské a komunální techniky od renomovaných světových značek. Dáváme důraz na férové jednání, kvalitu a osobní přístup.   

Co budeš dělat

  • Kompletní administrativní podporu obchodního týmu: práce s nabídkami, smlouvami, objednávkami, fakturacemi, interními dokumenty. 
  • Evidenci a aktualizaci dat v CRM / interních systémech, práci v MS Office (Excel, Word, Outlook).
  • Průběžnou komunikaci s dodavateli i zákazníky (včetně angličtiny) – zjišťování termínů, podkladů, potvrzení.
  • Koordinaci dopravy a podkladů k expedici strojů (logistika, sledování dodávek; celní dokumenty – výhodou).
  • Týmovou spolupráci s obchodem a servisem, základní reporting a hlídání termínů.

Jak si tě představujeme

  • Skvělá organizace, schopnost zvládat více úkolů a priorit zároveň.
  • Administrativní preciznost a smysl pro detail – bezchybná práce s interními dokumenty.
  • Angličtina na komunikativní úrovni.
  • Jistota v MS Office + rychlé učení nových systémů.
  • Výhodou: znalost obchodních procesů (prodej/nákup/logistika) a zkušenost s dopravou a logistikou (přepravy, sledování dodávek, celní agendy).
  • Silná komunikace, reprezentativní vystupování, diskrétnost a loajalita.
  • Proaktivita, spolehlivost, pečlivost, samostatnost i týmovost, odolnost vůči stresu – chuť dotahovat věci do konce.
  • Otevřenost novým výzvám a neustálému zlepšování.

Co nabízíme

  • Stabilní práci v přátelském kolektivu a moderní zázemí zkušené firmy.
  • Stálou pracovní dobu a možnost občasné práce z domova (dle domluvy).
  • 5 týdnů dovolené, stravenky/příspěvek na stravování, příspěvek na dopravu.
  • Notebook, mobil, vzdělávací kurzy a školení; příspěvek na penzijní/životní pojištění; firemní akce.
  • Férové odměňování odpovídající zkušenostem.

Mzda

  • 30–40 000 Kč dle znalostí a praxe.
  • Úvazek: plný úvazek, nástup ihned.

Kde

  • Místo výkonu práce: UNIMARCO a.s.,4. května 678, Želechovice nad Dřevnicí

Jak se přihlásit

  • Klikni na tlačítko a pošli nám CV (nebo odkaz na LinkedIn) a pár řádků, proč by tě bavila organizace a administrativa v technickém prostředí.
🔥 Chci se přihlásit

nebo zavolej 📞 771 230 058

map

UNIMARCO a.s.
4. května 678
763 11 Želechovice nad Dřevnicí
Česká republika
GPS: 49.218453°N 17.784235°E

clock

IČ: 26230381
DIČ: CZ26230381

Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 83745

Buďme ve spojení
taky na sociálních sítích

fb ig yt li


OpravaPotřebujete servis nebo náhradní díly?

Volejte: +420 603 173 624


Po zanechání telefonního čísla se vám maximálně do 2 hodin ozveme. (Po - Pá: 07:00 - 14:30)